The Chronicle of the Horse
MagazineNewsHorse SportsHorse CareCOTH StoreVoicesThe Chronicle UntackedDirectoriesMarketplaceDates & Results
 

Search:

Type: Posts; User: PaintedHunter

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Oh yeah, mine is a fnce tester too:...

    Oh yeah, mine is a fnce tester too: http://i63.photobucket.com/albums/h133/wangel43/OllieIsAMoron_zps58c5350c.jpg


    Hot wire is a must.
  2. I have a Perch/TB whom I adore. Pros: awesome...

    I have a Perch/TB whom I adore.

    Pros: awesome brain, even-keeled solid citizen who can take a thousand jokes. Will jump anything I point him at and get him straight to. Not a mean bone in him, and...
  3. I think it totally depends on the horse. SOme...

    I think it totally depends on the horse. SOme take to it and some don't. My friend's jumper has decided that eventing is his life. Someone else imported a jumper who turned out to be a huge chicken...
  4. Replies
    30
    Views
    2,757

    1.) I'm not taking any products to Rolex. I won't...

    1.) I'm not taking any products to Rolex. I won't even be there.

    2.) Doug did not have to share the blog post on his personal and business pages if he didn't want to. Or share it with Eventing...
  5. Replies
    30
    Views
    2,757

    That would be from Joanne Scott (another COTHer,...

    That would be from Joanne Scott (another COTHer, but her name here is escaping me!) Shr makes all sorts of awesome stuff: https://www.facebook.com/JSEDesigns
  6. Replies
    30
    Views
    2,757

    TA DA: ...

    TA DA: http://i63.photobucket.com/albums/h133/wangel43/Mobile%20Uploads/2015-02/01E3DC75-1387-47E8-AB16-FD682AB2EAEE_zpsu2xi4tgn.jpg
  7. Replies
    30
    Views
    2,757

    He shared the blog himself on his business - and...

    He shared the blog himself on his business - and personal- Facebook page, so I am guessing that means he was ok with it. He also was the one who brought it to the attention of Eventing Nation to...
  8. Replies
    30
    Views
    2,757

    It's not squealing random for me... It's just...

    It's not squealing random for me... It's just general silliness. I kind of live for outrageous silliness of all kinds. It's my thing. (Like I just made a glittery saddle pad with a "right turn only"...
  9. Replies
    30
    Views
    2,757

    Well obviously.

    Well obviously.
  10. Replies
    30
    Views
    2,757

    Sooo...how do we make this happen? :)

    Sooo...how do we make this happen? :)
  11. Replies
    17
    Views
    653

    My Ollie is similarly built overall (similar...

    My Ollie is similarly built overall (similar shape, just beefier) with just a bit less withers and takes a MW. I have shorty legs. The Albion Kontact saddle I got last fall fits us both great.
  12. Replies
    30
    Views
    1,441

    Silly Cotton!! Hope the tooth situation turns...

    Silly Cotton!!

    Hope the tooth situation turns out to "cure" him.

    And, ahem, I too have had 12 time penalties in stadium. When Ollie was trying not to turn.:lol:
  13. Replies
    20
    Views
    628

    I really like my Bobby's bridle.

    I really like my Bobby's bridle.
  14. Replies
    30
    Views
    2,757

    Right?? :) Or at least will do a background check...

    Right?? :) Or at least will do a background check first.

    He totally was a good sport about it all. And he was very nice. I'm pretty sure we're going to be best friends until the restraining...
  15. Replies
    30
    Views
    2,757

    I'm working on getting the place I ordered from...

    I'm working on getting the place I ordered from to provide a link for others to order. Don't want to be the middleman unless I have to! Will let ya know :)
  16. Replies
    30
    Views
    2,757

    Heeeee. DFP lives on

    Doug Effing Payne lives on via further shenanigans. And T-shirts and stickers. http://ridingwithscissors.com/2015/02/02/and-dfp-shall-live-on-through-swag-and-insanity/


    If you didn't read the...
  17. Replies
    19
    Views
    1,119

    Yeah... Have you seen Ollie's neck? Life of its...

    Yeah... Have you seen Ollie's neck? Life of its own, that thing! Before I got him, he had mastered the art of twisting, bracing and flipping off the rider.

    But behind his shenanigans, he's a good...
  18. Replies
    19
    Views
    1,119

    Hee! Ollie is so UNsensitive that Thelwellian...

    Hee! Ollie is so UNsensitive that Thelwellian kicks are the only way to get through when he's acting the fool. Now I know I just need to add a dash of crazy, and I'm golden!!
  19. Replies
    19
    Views
    1,119

    Thanks, Findeight. I'm sure you thought we were...

    Thanks, Findeight. I'm sure you thought we were totally hopeless when we first started chatting about two years ago. Lol.come a long way.... But so much further to go!
  20. Replies
    19
    Views
    1,119

    Well I AM a pansy. Lol. But we're working on it....

    Well I AM a pansy. Lol. But we're working on it. Imma continue to channel my inner bitch from now on.
  21. Replies
    19
    Views
    1,119

    He's had chiro before, and they really never...

    He's had chiro before, and they really never find much with him except he's a bit stiffer to the left, but I really think it's because he is STRONGER to the left. And maybe it was just a learned...
  22. Replies
    137
    Views
    10,639

    Just a quick comment on the sponsorship and...

    Just a quick comment on the sponsorship and supporting the sport, etc. Sponsors don't sign on to support a sport; they sign on to have access to a certain demographic when they know it will benefit...
  23. Replies
    19
    Views
    1,119

    Today, I learned something

    Ollie is not a horse to ride tactfully. LOL. Don't even try. He was pulling his "I am not gonna turn... NOT LISTENING, LA LA LA" crap. And i just started acting like a crazy woman yelling/talking...
  24. I got my first TE at my second BN. I actually was...

    I got my first TE at my second BN. I actually was cantering the whole damn thing, for the first time. And it was the championship course at Poplar from the weekend before, so not exactly the typical...
  25. Replies
    50
    Views
    3,135

    COTTON IS AWESOME.

    COTTON IS AWESOME.
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4