The Chronicle of the Horse
MagazineNewsHorse SportsHorse CareCOTH StoreVoicesThe Chronicle UntackedDirectoriesMarketplaceDates & Results
 

Search:

Type: Posts; User: Nootka

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Replies
    38
    Views
    1,163

    OMG he is so freaking cute! I am super excited...

    OMG he is so freaking cute! I am super excited for you :)
  2. Replies
    83
    Views
    3,485

    In my experience if that is a go to thing for a...

    In my experience if that is a go to thing for a horse when pressure is applied it doesn’t matter where they are. This horse gets a BIG HELL NO IMO
  3. Replies
    13
    Views
    440

    ^^^^ That^^^^^^ I one point when I was...

    ^^^^ That^^^^^^

    I one point when I was looking I found that if I came accross an open mare I always wondered *why?* Then I would skip over her....
  4. Really need pictures of sire and dam. Really...

    Really need pictures of sire and dam. Really can't help you other than baby has 50/50 chance of some type of white.
  5. NoDGhere From my understanding, no. Not unless...

    NoDGhere

    From my understanding, no. Not unless it was brought in from an outside source generations back. Frame is not in any of the European WBs.

    ETA: I also agree that foal looks Tobiano...
  6. does the mare have any white (although, it...

    does the mare have any white (although, it doesn't matter because she still could hide it)? Which stallion?

    Tovero is a very basic description. Overo comes in Sabino, Frame, Splash and Dominant...
  7. Sady, this stallion has passed. Radikal is...

    Sady, this stallion has passed. Radikal is another awesome guy too but was injured young and I think he has been gelded (still may have frozen). If you contact her she may know of a prospect
  8. Replies
    24
    Views
    820

    Aldi is decent but it is really like an upgraded...

    Aldi is decent but it is really like an upgraded Save A Lot...LOL.
  9. Replies
    82
    Views
    2,766

    BWAHHHHHHHH that is a great visual. Thanks....LMAO

    BWAHHHHHHHH that is a great visual. Thanks....LMAO
  10. Replies
    39
    Views
    1,901

    OMG .... ^^^^^ stuck on a log! I amost just died...

    OMG .... ^^^^^ stuck on a log! I amost just died at my desk. That is funny
  11. Replies
    48
    Views
    1,107

    I agree. If they have to stay on the team there...

    I agree. If they have to stay on the team there is a really long bench for them to sit on. Play? Hell no. If convicted they should be forced to sit or play in the street.

    I work for a well known...
  12. Replies
    289
    Views
    26,913

    LMAO someone just showed this to me yesterday. I...

    LMAO someone just showed this to me yesterday. I amost died laughing.... total WTF. AHAHAH I really have to watch the whole movie someday.

    I was glad there was a reason to pass it on ;)
  13. Update? I hope the old man is feeling better

    Update? I hope the old man is feeling better
  14. Replies
    29
    Views
    805

    I can't pull up the link to more info (at work)...

    I can't pull up the link to more info (at work) but I am wondering what causes it?

    I am so sorry about your kitty. ~~~hugs to you and her~~~~
  15. Replies
    61
    Views
    1,571

    It was a major dressage instuctor that told me...

    It was a major dressage instuctor that told me this. I had my young HAN gelding in fronts. He was at the point in his training where he was ready for more so I decided to go to a clinic. The...
  16. Replies
    289
    Views
    26,913

    This has to be the worst date EVER ...

    This has to be the worst date EVER

    https://www.youtube.com/watch?v=MM8nPdUzi9Q
  17. NO to filing! Yes, to debit consolidation. I did...

    NO to filing! Yes, to debit consolidation. I did it years ago and it worked!
  18. Replies
    61
    Views
    1,571

    I was always told to do all 4 or nothing.

    I was always told to do all 4 or nothing.
  19. Replies
    67
    Views
    3,756

    I know I am late to the parade but in her first...

    I know I am late to the parade but in her first post she stated that these 4-5 horses were working... Then, changed in a later post that they were just walking. Which was it when you came in to lunge...
  20. that is awesome!!!!! Good LUCK!

    that is awesome!!!!! Good LUCK!
  21. Replies
    20
    Views
    750

    I have seen a fox in Virginia chase a cat. That...

    I have seen a fox in Virginia chase a cat. That said..... I think Coyotes are way more to blame.
  22. I wanna see your spotty hose.....lol sorry I...

    I wanna see your spotty hose.....lol

    sorry I couldn't resist.... :)
  23. Replies
    82
    Views
    2,766

    One of those ED sales people called my ol man to...

    One of those ED sales people called my ol man to try to get him to buy it. ....

    His response? No, but if you are going to push this hard you can test it out if you like. She barely spoke...
  24. Replies
    33
    Views
    2,886

    **** off to see what this "NewHorse" site is*****...

    **** off to see what this "NewHorse" site is*****

    I have never had problems finding a place to board. Thank goodness :) Even when I did have a 2yr old stud colt...lol
  25. Replies
    19
    Views
    556

    LOL Clint... same with me. I really don't use...

    LOL Clint... same with me. I really don't use cosmetic bags but I figured I could use it in another way. You should soooooo get it :) The are pretty! I almost got the black one instead but for some...
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4
randomness